زبان نگاه




























only jo0o0o0jo0o0o0o0

I will never let you go

  

نشود فاش کسی  انچه میان من و توست

تا اشارات نظر نامه رسان من و توست

                                          گوش کن با لب خاموش سخن می گویم

                               پاسخم گو به نگاهی که زبان من و توست

روزگاری شد و کس مرد ره عشق ندید

حالیا چشم جهانی نگران من و توست

                                       گرچه در خلوت راز دل ما کس نرسید

                                       همه جا زمزمه عشق نهان من وتوست

گو بهار دل و جانش باش وخزان باش،ارنه

ای بس باغ و بهاران که خزان من وتوست

                                       این همه قصه ی فردوس وتمنای بهشت

                                      گفت و گویی و خیالی ز جهان من و توست

نقش ما گو ننگارند به دیباچه ی عقل

هرکجا نامه عشق است نشان من و توست

                                       سایه ز اتشکده ماست فروغ مه ومهر

                                       وه ازین اتش روشن که به جان من و توست

                    (هوشنگ ابتهاج)

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت11:09---10 مهر 1391
سلام به اون اهل دلی که بی ریاوباصفاست

رضا
ساعت11:08---10 مهر 1391
سلام به اون اهل دلی که بی ریاوباصفاست

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 1 مرداد 1391ساعت 13:4 توسط farnaz|



      قالب ساز آنلاین